Shoplog Afro-winkel Den Haag

Onlangs was ik in den haag op kleine citytrip. Daar hebben we door heel de stad rondgelopen inclusief de Chinese wijk. In de Chinese wijk moest ik natuurlijk langs de Afro-Indian market. Een winkel waar zo oneindig veel extensions en pruiken hebben, maar ook leuke beautyspulletjes.

unnamed (5)

Ik kocht verschillende soorten placenta haarmaskers. Dit zijn dus haarmaskers gemaakt van de moederkoek die heel veel voedzame stoffen bevat en daardoor dus super verzorgend zijn voor je haar.

unnamed (4)

Bovendien kocht ik ook deze heerlijke gezichtsscrub van St.Ives.

unnamed (7)

Deze blush van Sleek in de kleur Rosegold. Ik had deze al maar mijn mama vond hem altijd zo mooi staan dat ik hem ook voor haar heb gekocht. Trouwens deze blush is een dupe voor de bekende blush van Nars in de kleur Orgasm.

unnamed-6.jpg

En tot slot kocht ik deze bodylotion op aanraden van de verkoopster in de winkel. Ik heb altijd last van extreem droge benen en deze was blijkbaar heel goed. De verkoopster zei ook dat hij een mooie glans achterlaat op de benen zodat je benen extra mooi staan op foto’s.

Dit waren alle producten die ik kocht in de afrowinkel.

Veel liefs

Plaats een reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑