Review St Ives scrub Fresh skin

In mijn Shoplog van de Afro-winkel kon je zien dat ik een gezichtsscrub kocht van de het merk St Ives. Nu heb ik hem uitgebreid getest en kan ik je er mijn eerlijke mening over geven.

Op de achterkant van de verpakking staat de scrub een diepe exfoliating factor heeft. Het is namelijk zo dat de scrub best wel dikke korreltjes heeft, maar toch nog fijn genoeg zodat hij geschikt is voor het gezicht. St Ives claimt zelf dat je de scrub best  3 tot 4 keer per week gebruikt voor een zachte en stralende huid. Ik gebruik hem meestal maar 2 keer per week.

Gebruiksaanwijzing:

  1. Maak je gezicht nat.
  2. Breng een beetje scrub aan op je vingers (Ik gebruik ongeveer iets meer dan een erwtengrootte aan scrub. )
  3. verdeel de scrub over je gezicht en masseer je gezicht een beetje. Heerlijk toch even ontspannen met een heerlijk ruikende scrub 😉 echt even een verwenmomentje voor mezelf.

4. Tot slot was je de scrub weer van je gezicht af.

Mijn conclusie:

Deze scrub doet echt wat hij belooft. Mijn huid voelt zijdezacht aan en heeft een gezonde glans. Niet alleen de dag van het gebruik zelf, maar ook tot 2 dagen erna voelt mijn huid als een babypoepje. SUPERZACHT!!! Ik zie dat mijn huid er zichtbaar beter uitziet en ook mijn make-up brengt beter aan.

Ook heb ik nog enkele tips:

  1. Je kan de scrub ook gebruiken als masker. Dan breng ik de scrub met lichtronddraaiende bewegingen aan op mijn natte huid en laat ik hem 10 minuutjes intrekken vooraleer ik hem er weer af was.
  2. Je kan de scrub ook gebruiken als lipscrub. ( Alleen zien dat je het niet inslikt natuurlijk 😉 ) Droge velletjes zijn in no time verdwenen als sneeuw voor de zon.

Plaats een reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑