Opgemaakt November 2017

unnamed (13)

Deze douchegel van Palmolive heb ik al meermaals opgemaakt. Het is echt een favoriet van het gezin. Een heerlijke ontspannende geur om rustig te worden voor het slapen gaan.

unnamed (9)

I am in love! Deze shampoo doet wonderen voor mijn haar. Mijn haar wordt snel vet, toch blijven mijn haarpuntjes. Deze shampoo zorgt er echt voor dat mijn haar minder snel vet wordt zonder het uit te drogen. Bovendien ruikt hij ook nog eens heerlijk.

unnamed (10)In mijn Shoplog van de afro-winkel in Den Haag kon je zien dat ik enkele placenta haarmaskers kocht. Hier heb ik er nu al 2 van opgemaakt. Een review komt nog maar ik kan je alvast vertellen dat ik fan ben.

unnamed (11)

Dit is echt mijn favoriete wondercrème. Ik kocht deze crème enkele jaren geleden op aanraden van mijn dermatoloog. Wnr ik een puistje heb en stiekem uitknijp (sssh we all do it 😉) krijg ik daarna littekens. Aangezien ik een lichte huid heb en deze slecht herstelt kan je soms nog anderhalf jaar lang een rood littekentje zien. Dankzij deze crème die ik 2 weken lang opsmeer vanaf dat het litteken ontstaat, verdwijnt het litteken als sneeuw voor de zon. Dit is zeker een aanrader voor mensen die hetzelfde probleem hebben als ik.

unnamed (12)<<<<<<<<<<<<<<<<
jois healthy mix is op 😦 . Ik vind hem echt prachtig omdat hij een heel natuurlijk finish geeft. Ik krijg er ook geen puistjes van.

Dit waren de producten die ik afgelopen maand opmaakte.

Plaats een reactie

Maak een website of blog op WordPress.com

Omhoog ↑